CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears)
Per dubtes i suggeriments: manuelbarrera@ceipguillemdemontgri.com

dimarts, 27 de juny del 2023

FINAL DE CURS!

Bones tardes Pokémons Esportistes!

Sembla mentida, però ja hem arribat al final del curs, estic content i a la vegada un poc trist, ha estat un any on he après moltíssim i on ho he passat fantàsticament, però a la vegada m'agradaria continuar l'any que ve i veure com els petits continuen el seu progrés, que ha estat molt gran.

 

Gràcies a les famílies perquè m'ho hau posat molt fàcil des del primer moment, espero que hagueu quedat contents i us hagueu sentit comunicats el màxim possible amb què passava dins la classe, que era el meu objectiu. Moltes gràcies, per tots els regals, me van encantar.

 

Gràcies als meus alumnes, ells també han estat els meus mestres durant aquest curs, com els hi vaig destacar a l’escrit, segur que ells m'han mostrat més coses a jo, que al revés. El meu objectiu, a part de poguessin aprendre nous coneixements, és que hagin après a ser millors persones i més madurs per enfrontar aquest món tan complex, espero haver-ho aconseguit. Moltes gràcies pel vostre amor que cada dia m’heu donat, sou un grup excepcional! No deixeu mai de creure amb vosaltres perquè cada un de vosaltres és únic i especial, us estimo mooolt!

 

Aquí m'acomiado de vosaltres, sempre us recordaré i tal vegada ens tornem a trobar en aquest món tan "petit".


GRÀCIES DE TOT COR POKÉMONS ESPORTISTES! ARA TOCA GAUDIR DE LES VACANCES EN FAMÍLIA.

 

“Un niño puede ensenyar 3 cosas a un adulto:”

-       A poner-se contento sin motivo

-       A estar siempre ocupado con algo.

-       Saber exigir con todas sus fuerzas aquello que desea

 

Pablo Coelho

FOTOS



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada