CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears)
Per dubtes i suggeriments: manuelbarrera@ceipguillemdemontgri.com

dilluns, 15 de juny del 2020

Dilluns 15/06/20

BONES TARDES,  NENS I NENES! 👋😊

Esper que estigueu molt bé! Us volia comentar...Ja estic rebent algunes fotos amb el missatge de comiat pels companys que us vaig demanar. Però igual no em vaig explicar molt bé. Volia dir que us féssiu una foto i en aquesta, a més d'aparèixer vosaltres, hi aparegués també el missatge de la manera que vuigueu...en una cartolina, un dibuix... Us deix alguns exemples...

Ells han triat editar la foto i escriure-hi directament damunt. 

Si m'escriviu el missatge al correu, no apareixerà amb la foto. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada