CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears)
Per dubtes i suggeriments: manuelbarrera@ceipguillemdemontgri.com

dimarts, 28 d’abril del 2020

Dimarts 28/04/20

BON DIA, NENS I NENES! 

Avui és dimarts i us toca fer feina de Socials i Educació física. Tot i així, us vull parlar sobre la feina de català que us vaig posar ahir, ja que em sembla que, en general, no teniu molt clar què s'ha de fer ni com. Us deman, per favor que llegiu amb atenció les passes a seguir:

1- Clicar a aquest enllaç: aquí podreu llegir l'explicació del que heu de fer. 

http://gmsuport.blogspot.com/2020/04/titulars-de-premsa-al-ceip-guillem-de.html#links

2- Com heu pogut llegir es tracta d'escriure una notícia (en català! Es una activitat de català) i ha de tenir totes les parts d'una notícia. 

3. Avui m'hauríeu d'enviar el vostre escrit "a brut" per tal que jo el pugui corregir i enviar-vos les correccions. 

4. NO heu d'enviar foto (la imatge que acompanyarà la vostra notícia) encara. Només la posareu quan passeu la vostra notícia a net.

5. Ja us vaig explicar que seria una activitat de centre, compartirem les notícies. Per això hi haurà una plantilla per omplir. Clicau aquest enllaç per saber com enviar la vostra notícia. Us durà al bloc de l'equip de suport, a una entrada que ha fet na Leticia per explicar-vos com passar la vostra notícia a net i enviar-li. PERÒ RECORDAU QUE PRIMER ME LA HEU D'ENVIAR A JO A BRUT DURANT EL DIA D'AVUI. Gràcies!

http://gmsuport.blogspot.com/2020/04/titulars-de-premsa-al-ceip-guillem-de_27.html#links



FEINA VALORS

Nens i nenes, ahir, finalment na Natàlia us va posar una mica més de feina. Us la public avui en comptes d'ahir, perquè vaig pensar que si la publicava a la tarda no la voríeu. Aquí la teniu. Na Natàlia diu que la faceu sense pressa, la podeu entregar el proper dilluns.
  • L'activitat d'avui (pels que han acabat les dues activitats anteriors) és la següent: 

Dibuixa't a tú mateix/a a n'aquest banc pensant amb les teues coses. En què penses? Dibuixa i escriu aquests pensaments… i enviau-me-les al següent email: natalia.riera86@gmail.com. Una abraçada, Natalia. 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada