Esper que esteu molt bé i amb molt ànim per començar l'últim trimestre del curs!
Com heu vist a l'entrada anterior, hem fet un nou horari per facilitar l'organització setmanal. Els dilluns toca religió/valors i català i les activitats a fer són les següents:VALORS
Sessió Valors del 20 al 24 d’Abril: “Dibuixa un mapa de les teves zones i posa nom als teus dragons”
Bon dia a tothom!! Tornem a les classes virtuals d’una manera ben reflexiva i interessant.
Celebrarem també que ja aviat és Sant Jordi, i per aquest motiu, la sessió de Valors d’aquesta
setmana i de la pròxima setmana (doble sessió) l’enfocarem cap a una temàtica ben apassionant:
els dracs i les pors.
Celebrarem també que ja aviat és Sant Jordi, i per aquest motiu, la sessió de Valors d’aquesta
setmana i de la pròxima setmana (doble sessió) l’enfocarem cap a una temàtica ben apassionant:
els dracs i les pors.
Com ja sabeu, el símbol del drac des d’èpoques molt antigues i en diferents cultures, té molts de
significats: valentia, aventura, perill, precaució, màgia, etc.
significats: valentia, aventura, perill, precaució, màgia, etc.
L’objectiu d’aquesta activitat de doble sessió: és posar nom a les nostres pors i així podrem
treballar amb elles per anar afrontant-les poc a poc.
treballar amb elles per anar afrontant-les poc a poc.
1era Activitat i sessió:
1r En una fulla en blanc, l’alumne ha de dibuixar un “mapa o dibuix figurat” que representi aquestes
4 àrees de la seva vida: l’escola, la família, les activitats que fa i els amics en una mateixa cara de
la fulla. L’alumne ha de fer servir tota la cara de la fulla en blanc per dibuixar aquestes àrees o zones
que representin la seva vida diària. Cada àrea ha de tenir el tamany o la grandària corresponent a
la importància que el nen o nena li dóna a cada un/a.
4 àrees de la seva vida: l’escola, la família, les activitats que fa i els amics en una mateixa cara de
la fulla. L’alumne ha de fer servir tota la cara de la fulla en blanc per dibuixar aquestes àrees o zones
que representin la seva vida diària. Cada àrea ha de tenir el tamany o la grandària corresponent a
la importància que el nen o nena li dóna a cada un/a.
2n L’alumne ha de pensar en cada àrea, on pot trobar l’emoció o el dragó de la por i totes les seves
variants (inseguretat, nerviosisme, preocupació, incertesa, ansietat, bloqueig, dubte, desconfiança,
estrès, angoixa, vergonya, inquietud, pànic...) En el paper dibuixarà a cada àrea, el drac o dragons
corresponents, com ell vulgui (grans, petits, lletjos, amb ales, aquàtics, amb foc, amb escates, etc..).
RELIGIÓ
Clicau damunt la imatge per veure l'activitat de religió i
recordau enviar-la al email de na Maria José.
variants (inseguretat, nerviosisme, preocupació, incertesa, ansietat, bloqueig, dubte, desconfiança,
estrès, angoixa, vergonya, inquietud, pànic...) En el paper dibuixarà a cada àrea, el drac o dragons
corresponents, com ell vulgui (grans, petits, lletjos, amb ales, aquàtics, amb foc, amb escates, etc..).
Podeu anar fent les activitats durant aquesta setmana i quan les tingueu fetes me les heu
d’enviar al correu: natalia.riera86@gmail.com,
d’enviar al correu: natalia.riera86@gmail.com,
Recordeu que ho podeu anar fent a poc a poc, sense presses.
Salut i força ! Natalia.
RELIGIÓ
Clicau damunt la imatge per veure l'activitat de religió i
recordau enviar-la al email de na Maria José.
CATALÀ
Avui teniu una comprensió lectora. Clicau damunt la paraula "LECTURA" i posteriorment faceu el qüestionari (aquest que teniu aquí baix, NO les preguntes que hi ha davall la lectura) El qüestionari és online. El podeu fer directament a l'ordinador, que em va donant les vostres respostes. Gràcies!
Hola soy Noelia. Sonia no entiendo los deberes de valores porque se pasa de el sitio de escribir (se sale de el cuadro amarillo que no se hablar)Y espero que lo reenvíes para poder hacer los deberes.Besos a todoos
ResponEliminaHola soy ahlam noelia tiene razón no se entiende muy bien y no los entiendo muy bien
ResponEliminamuchos besos
Hola, chicas. Si tenéis dudas sobre la actividad de Valors podéis enviarle un correo a Natalia. Algunos compañeros y compañeras ya lo han hecho. Saludos.
ResponEliminaNoelia, ¿no puedes ver bien la actividad? No entiendo qué quieres decir. ¿No la ves completa?
ResponEliminaHola soy Laia, me podría decir si llego el trabajo de catalán, gracias
ResponEliminaHola, Laia. ¿te refieres al qüestionario de la lectura? Si, el tuyo llegó.
Eliminasonda soy ahlam he probado otravez lo de la lectura ha llegado o no esque yo he puesto el nombre dos vezess pero no se
ResponEliminaHola, Ahlam. Ya tengo tu cuestionario también.
Elimina