CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears)
Per dubtes i suggeriments: manuelbarrera@ceipguillemdemontgri.com

dimarts, 12 de maig del 2020

TASCA CCSS 12/05/2020

Bon dia nens, primer de tot dirv-vos que esper que estigueu tots bé i que esteu gaudint de poder visitar a les persones que més estimeu. Quan envieu la tasca m'agradaria m'expliqueu com esteu o alguna cosa que vos faci il·lusió ja que no tinc la oportunitat de parlar amb vosaltres cada dia.
Bé, les activitats d'avui són molt senzilles, primer de tot vos posaré la darrera fitxa sobre la prehistòria ja que a partir de la setmana que ve farem un viatge per ESPANYA.

1. Fer la fitxa de completar i clicar "TERMINADO".

2. Anem a imaginar que quan tot això acabi ens regalaran un viatge per a tota la classe :). La nostra missió serà convertir-nos en una agencia de viatges. Per començar la primera cosa que heu de fer serà escriure'm un email amb dues coses:

- El nom que li posarieu a la nostra agencia de viatge.  Per exemple jo li posaria "ELS SOMNIS VOLADORS".

- Quina ruta per ESPANYA vos agradaria fer en cotxe. Heu de dir els dies que durarà el nostre viatge i les ciutats o illes que vos agradaria visitar (no poden ser més de 3). Per exemple, a jo m'agradaria fer un viatge de 9 dies i m'agradaria visitar Navarra, Astúries i La Corunya.

Una vegada ho tingueu pensat m'envieu un correu a gmprimaria5@gmail.com o m'escriviu a comentaris de l'entrada posant el vostre nom. Podeu triar la manera més fàcil







Prehistòria

4 comentaris:

  1. Hola soy Laia me gustaría ir una semana a Sevilla a ver a mi hermano luego ir a Granada a ver a mi abuelo y pasar dos días en Barcelona y ver a mi prima

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me encanta tu viaje para ver a tus seres queridos Laia, eso signfica que tienes muchas ganas de verlos. Seguro que este momento llegará muy pronto. Gracias por enviarme la tarea. Un abrazo

      Elimina
  2. Mi viaje se llamaría volver a ver a mis seres queridos...♥️♥️♥️

    ResponElimina
  3. una cosa maite los sitios tienen que ser de españa por cierato soy ahlam

    ResponElimina